woensdag 4 april 2012

Alle kleuren verwerkt

Ik heb nu alle kleuren uit de moda jellyroll verwerkt. Ik weet alleen nog niet hoe ik nu verder ga. Is het leuk al die kleuren tegen elkaar aan - en op deze manier gerangschikt - of doe ik er stroken tussen?

Ik denk dan aan donkerblauw omdat -ie op de bank moet komen, die ook donkerblauw is.
De kleuren zijn overigens in het echt veel warmer, op het plaatje is het lang zo mooi niet. Wie suggesties en tips heeft, graag reactie.

I've made blocks with all the colours of the moda jellyroll. Now I have to decide what to do. Put the blocks together like this or a blue sashing between the blocks. I've got a dark blue sofa so I'm thinking of dark blue. If you've got a suggestion, please let me now. By the way, the colours are so much better than in the picture.

2 opmerkingen:

  1. Anja,

    Wat mooi! Ik zou er geen stroken (sashings) tussen zetten. Misschien moet je nog wat schuiven. Maak van elke verschuiving die je aanstaat een foto. Zo kun je nog eens op je gemak kijken en beslissen.

    Aty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er goed uit!! Hoe groot is een blok? Hoe groot wil je dat de quilt wordt? Sashings onderbreken wellicht het effect van de kleuren. Alhoewel je ook op de foto in ieder geval kleuren hebt die dicht bij elkaar zitten. Misschien moet je ook eens kijken naar het niet zo dicht op elkaar doen van dezelfde kleuren maar alles door elkaar. Kortom je kunt er alle kanten mee op, maar dat wist je natuurlijk al.

    BeantwoordenVerwijderen